• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prava turška, pripravljena v minuti

Oglas, v katerem se kot nov obraz blagovne znamke Barcaffe pojavi Branko Đurić – Đuro.

Kratek opis akcije: Med raziskavo ciljne skupine so ugotovili, da določen delež potrošnikov turške kave izdelek Barcaffè Black'n'Easy zaradi njegovega načina priprave uvršča med instant kave in posledično ne verjame, da gre za pravo turško kavo. Da bi premagali dvom potrošnikov, so jih morali »prepričati«, da gre res za pravo turško kavo. Ta je primerna za vse, ki jim zmanjkuje časa in si zaželijo turške kave pripravljene v minuti, na preprost način, kjerkoli in kadarkoli.

Elementi akcije: televizijski oglas, promocijska besedila, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali naročnika

Predstavnik naročnika: Atlantic Grupa d.d.

Agencija: IDEA Plus Communications d.o.o. Beograd

Vodja projekta v agenciji: Ljiljana Malenović

Kreativni direktor: Toni Laurenčić

Tekstopisec: Aleksandra Kojić

Art direktor: Nikola Cvetković

Dizajner: Nikola Cvetković

Produkcijska hiša: IDEA Plus Communications d.o.o. Beograd

Režiser: Srdjan Dragojević           

Trajanje akcije: 23. januar 2019 – 3. marec 2019

Avtor: Media Publikum d.o.o.
Naročnik: Barcaffe

Oceni