• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Včasih lahko narediš kaj po svoje

Kdo pravi, da moramo vedno slediti ustaljenim navadam in upoštevati vsa, tudi odvečna pravila? Argeta, pašteta številka ena v Evropi, se je odločila narediti nekaj po svoje in ljudem v celotni regiji omogočiti vpliv na izbiro novega lokalnega okusa.

Kratek opis akcije: S kampanjskim sporočilom »Včasih lahko narediš kaj po svoje«, želi Argeta ljudi spodbuditi k nenehnemu razmišljanju izven zastavljenih okvirjev in brezskrbnemu prelamljanju odvečnih pravil, ki jih v življenju omejujejo.Tudi bralci MM-a lahko izberete nov okus Argete, po kranjsko ali s šparglji, na izberi.argeta.com ali na interaktivnih svetlobnih panojih.

Oglaševalska kampanja poteka v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Makedoniji ter na Hrvaškem in Kosovu.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, interaktivni svetlobni panoji, spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletno mesto, nagradna igra, POS

Medijska agencija: Atlantic Media

Predstavniki naročnika: Alan Šćuric, Vida Kos, Simon Žalec in Nedeljka Jankovič

Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Nina Melink in Valerija Smolej

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisca: Medeja Kraševec in Blaž Žnidarec

Umetniška direktorja: Jure Sotler in Matt Penko

Oblikovalci: Ivan Todorović, Matjaž Stare, Darja Kodrič in Ciril Trček

Spletni oblikovalec: Damijan Penič

Strateginja: Maruša Hrovat

Spletna stratega: Maša Butara in Jan Omahen

Spletno mesto: izberi.argeta.com

Produkcija spletnega mesta: CNJ

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Glasba: Urban Pulz

Fotografa: Ciril Jazbec in Matevž Kostanjšek

Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)

Oceni