• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lepo je dobiti, še lepše deliti

V Loteriji Slovenije so zasnovali celostno oglaševalsko kampanjo za svojo tradicionalno blagovno znamko Loto.

Kratek opis akcije: Loto je najbolj priljubljena igra na srečo v Sloveniji, ki že več kot petdeset let druži v igranju navdušence vseh generacij, tudi družino Lotrič. Ta ima srečno roko tako v sedemdesetih, ko zadane sedmico oče, kot danes, ko se je veseli njegov vnuk. Sedmica se iz prvega oglasa v znamenju zvonastih kavbojk, dolgih pričesk, legendarnegaGolfa 1in filmske pesmi seli v drugega – v današnji čas z mobilnimi telefoni, družino v glavni vlogi in sodobnejšo izvedbo pesmi iz sedemdesetih. Tu znova osreči z dobitkom, vendar njegova vrednost prerašča v vrednoto. Srečneža namreč v obeh televizijskih oglasih dobitek delita s svojimi najbližjimi, kar družinske člane razveseli in še bolj poveže.

Elementi akcije: TV oglasi, radijski oglas, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnicenaročnika: Aneta Bec, Jerneja Radovič in Tatjana Hladnik Zupan

Komunikacijska strategija in kreativni koncept: Tatjana Hladnik Zupan in Jerneja Radovič

Kreativna in art direktorica: Tatjana Hladnik Zupan

Avtorja slogana: Andrej Rijavec in Sonja Dolenc

Fotograf/ilustrator: Primož Korošec

Režiser: Nikola Ležaić

Produkcijska hiša: Nora Production Group

Glasbena podlaga: Polnočni kavboj priredba 1974 (Ivo Mojzer) in Polnočni kavboj priredba 2019 (Aleksandra Ilijevski)

Avtor: Loterija Slovenije

Oceni