Grey Ljubljana je za Zavarovalnico Triglav ustvaril projekt, ki mladim omogoča pridobivanje študentskih delovnih izkušenj.
Kratek opis akcije: Preko natečaja Zavarovalnica Triglav mladim omogoča, da pridejo do neprecenljivih prvih izkušenj, ki jim lahko pomagajo na nadaljnji poklicni poti. Po uspešno zaključeni Hudi izkušnji na Triglav teku, bodo zdaj lahko sodelovali pri organizacijski in komunikacijski pripravi Zavarovalnice Triglav na dogodek Planica 2019. Prijavijo se lahko na pazito.triglav.si.
Elementi akcije: spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji, spletno mesto, odnosi z javnostmi
Predstavnik naročnika: Julija Kotnik in Tjaša Kolenc Filipčič
Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp
Asistentka vodje projektov: Pia Erman
Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs
Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Kaja Elsner, Luka Bajs in Monika Habjanič
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalka: Anja Korošec
Fotograf: Luka Kaše
Medijska agencija:Media Publikum
Trajanje akcije:februar - marec 2019
Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Zavarovalnica Triglav