• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pazi to! Huda izkušnja!

Grey Ljubljana je za Zavarovalnico Triglav ustvaril projekt, ki mladim omogoča pridobivanje študentskih delovnih izkušenj.

Kratek opis akcije: Preko natečaja Zavarovalnica Triglav mladim omogoča, da pridejo do neprecenljivih prvih izkušenj, ki jim lahko pomagajo na nadaljnji poklicni poti. Po uspešno zaključeni Hudi izkušnji na Triglav teku, bodo zdaj lahko sodelovali pri organizacijski in komunikacijski pripravi Zavarovalnice Triglav na dogodek Planica 2019. Prijavijo se lahko na pazito.triglav.si.

Elementi akcije: spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji, spletno mesto, odnosi z javnostmi

Predstavnik naročnika: Julija Kotnik in Tjaša Kolenc Filipčič

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Asistentka vodje projektov: Pia Erman

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Kaja Elsner, Luka Bajs in Monika Habjanič

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalka: Anja Korošec

Fotograf: Luka Kaše

Medijska agencija:Media Publikum

Trajanje akcije:februar - marec 2019

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni