• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidlovih 300.000

Lidl Slovenija je ob koncu leta 2018 dosegel mejnik 300 tisoč sledilcev na Facebooku. V sodelovanju z agencijo Mediodrom so v zahvalo svojim sledilcem pod krovnim imenom »Lidlovih 300.000« pripravili vrsto aktivacij.

Kratek opis akcije: V ospredju akcije je nakupovalna izkušnja v Lidlovih trgovinah, ki so jo želeli čim bolj nazorno prikazati ter vanjo vplesti čim širši spekter ponudbe. V akcijo so vključili tudi dobrodelnost. Praznovanje je spremljalo več aktivnosti, največja med njimi je bila Velika dirka z vozički. »Povabili smo hišne ambasadorje in ustvarjalce vsebin, ki jih naši sledilci že dobro poznajo, obenem pa pokrivajo različna interesna področja. Tako smo s Hano Verdev, Blažem Babićem, Andražem z bloga Kdor to bere, Tamaro in Natalijo z bloga Drzna dekleta (Our way every day) v naši trgovini posneli dirke z nakupovalnimi vozički. V tednu praznovanja smo videe z blogerji uporabili za aktivacijo ciljne skupine in pod njimi k sodelovanju ter prijavi na dirko povabili vse naše sledilce. Njihova naloga je bila uganiti zneske, ki so jih v nakupovalni voziček nabrali naši blogerji,« pojasnjujejo v Lidlu.

Nabrane izdelke so podarili Zvezi prijateljev mladine Slovenija in izžrebali tri finaliste, ki so se udeležili Velike dirke z vozički. V živo so jo prenašali preko Facebooka. »Objava dirke v živo je prejela več kot 10 tisoč komentarjev, z njo smo tako

aktivirali več kot 3 odstotke naše ciljne skupine, v živo pa jo je vseskozi spremljalo več kot 1.500 gledalcev. Prijave na dirko smo v tednu praznovanja prepletli z dnevnimi nagradnimi igrami in se tudi na tak način zahvali uporabnikom, da nas vsakodnevno spremljajo.

Z videom so tudi predstavili Lidlovo ekipo družbenih omrežij in obraze, ki vsak dan ustvarjajo vsebine. »Rubriko Sladki petek smo izvedli z vklopom v živo skupaj s hišno blogerko Urško Fartelj (220 stopinj poševno), ki je za sledilce pripravila torto in z njo simbolično obeležila praznovanje. Že samo ta vklop je organsko dosegel več kot tretjino naših sledilcev. Na praznovanje smo zabeležili izjemen odziv, s kampanjskimi objavami smo večinoma organsko dosegli več kot 1,8 milijona dosega z več kot 2,6 milijona prikazi, objava Velike dirke z vozički v živo pa je postala najbolj komentirana objava vseh časov na naši strani na Facebooku.«

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, aktivnosti na

prodajnih mestih.

Predstavnice naročnika: Anja Avberšek, Alja Majcenič in Tina Cipot

Direktorica projekta: Nina Jakovljević

Tekstopisci: Kristjan Klemenčič, Eva Remic in Nina Jakovljević

Produkcijska ekipa agencije: Dominik Skornšek, Denis Bertole, Milena Jakovljević, Eva Remic, Maša Stanič in Nina Jakovljević

Produkcijska hiša: Primate

Trajanje akcije: 16. januar - 3. februar 2019

 

Avtor: Mediodrom in Lidl Slovenija
Naročnik: Lidl Slovenija

Oceni