• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Čisto majčkene cene

Agencija F2 je za blagovno znamko Volkswagen zasnovala oglaševalsko akcijo s palčki v glavni vlogi.

 »December je pri Volkswagnu čas za že tradicionalne »čisto majčkene cene«, ki so bile v preteklih treh letih šarmantno »magnifične«, letos pa so postale naravnost … magične,« pravijo v Agenciji F2, kjer se je »rodila« armada sedmih Volkswagnovih palčkov. Ti pa po njihovih trditvah niso magični zaradi svoje velikosti, temveč majhnosti. V prednovoletnem vzdušju je akcija namreč nagovarjala gledalce, da so cene pri Volkswagnu sicer res skoraj tako »majčkene« kot njihovi palčki, so pa zato njihova vozila naravnost ogromna – predvsem takrat, ko jih je treba zaviti v darilni ovoj.

»Tega se je v okviru oglaševalske akcije porabilo kar precej, saj so morali palčki zaviti še 25 dodatnih daril, ki so jih uporabniki na družbenih omrežjih z malo sreče lahko odprli v posebnem adventnem koledarju. V njem so se skrivala čisto »majčkena« darila, ki so skupaj z največjim – hladilnikom Volkswagen Bulli, skritim za zadnjo številko – še enkrat dokazala, da je december pri Volkswagnu zares magičen,« dodajajo v F2.

Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja

Naročnik: Porsche Slovenija

Agencija: F2

Medijska agencija: Futura DDB

Predstavnici naročnika: Nuša Pleše in Petra Korošec

Vodje projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja, Tomaž Cör in Anže Petrač

Kreativni direktor in tekstopisec: Matija Ošlak

Umetniški direktor in oblikovalec: Matjaž Hančič

Fotograf: Peter Giodani

Režiser: Gregor Vesel

Produkcijska hiša: Kinomotel

Avtor: F2
Naročnik: Volkswagen (Porsche Slovenija)

Oceni