• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delo 60 let

Časnik Delo letos praznuje 60 let svojega obstoja. Ob tej priložnosti so v sodelovanju z agencijo Luna\TBWA pripravili obsežno celostno oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja moč resnične informiranosti in poziva k dialogu kot osnovi za boljšo družbo.

Kratek opis akcije: Ljudje smo z napredovanjem digitalizacije in algoritmov, ki prilagajajo prikazane internetne vsebine, vedno bolj zaprti v svoje mehurčke, kar povzroča vedno večje prepade med posamezniki in družbenimi skupinami. Zato pri Delu poleg svojega rojstnega dneva slavijo tudi raznolikost in pozivajo bralce, naj vedno prisluhnejo tudi »drugi strani«. Družbeno angažirana akcija sledi viziji opolnomočenega bralca. Akcijo so prvič prikazali na Delovem dogodku v Cankarjevem domu, kjer so javnosti predstavili tudi manifest te medijske hiše.

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek Plemeniti, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Vodji projekta v agenciji: Tjaša Pavlič in Saša Droftina

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiski: Zala Sajko in Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalca: Ivan Todorović in Matjaž Stare

Strateginja: Maruša Hrovat

Spletna strateginja: Maša Butara

Trajanje akcije: od 10. januarja

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Delo

Oceni