V agenciji Internavti so za Združenje Europa Donna Slovenija zasnovali družbeno odgovorno akcijo, katere cilj je ozaveščanje in zbiranje sredstev za program ROZA, ki nudi pomoč bolnicam z rakom in njihovim svojcem na področju psihosocialne pomoči.
Kratek opis akcije: Po slovenskih domovih se še vedno skriva za 32 milijonov evrov starih slovenskih tolarjev. Zato je cilj akcije »Napolni nas z upanjem«, zbrati čim več tolarskih bankovcev, ki se nam skrivajo po predalih, omarah ali žepih starih oblek, jih zamenjati v evre ter nameniti razvoju in širjenju programa ROZA. Ta s svojimi aktivnostmi ponuja psihosocialno pomoč ter podporo bolnicam z rakom, njihovim svojcem in otrokom. Pomoč, ki je velikokrat spregledana.
Če doma najdete tolarske bankovce, se akciji lahko pridružite tako, da jih do 1. marca oddate v roza škatle v trgovinah Mercator ali v posebne zbiralnike v NLB Poslovalnicah po celi Sloveniji. V svojem podjetju ali organizaciji pa lahko sodelujete tudi tako, da izdelate svojo roza škatlo, jo opremite z grafiko, ki jo najdete na povezavi, ter v njej skupaj zbirate tolarske bankovce. Pridružite se nam! Naj stara valuta obolelim in njihovim svojcem prinese novo upanje.
Elementi akcije: video oglaševanje, zunanje oglaševanje, spletna komunikacija, tisk, radijsko oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, prodajna mesta
Predstavnici naročnika: Tanja Španić in Polona Marinček
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko, Nika Mušič in Ana Peterlin
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Umetniški direktor: Nenad Cizl
Tekstopisca: Blaž Kocjančič in Andraž Čelik
Oblikovalka: Daša Hrvacki
Produkcija spletnega mesta: Mercator, d.d., spletna stran
Odnosi z javnostmi: Združenje Europa Donna Slovenija
Upravljanje družbenih omrežij: Združenje Europa Donna Slovenija
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Kristijan Stramič
Zvočna obdelava: Matjaž Zdešar
Trajanje akcije: januar – marec 2019
Avtor: Internavti
Naročnik: Združenje Europa Donna Slovenija