• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Smeti so sledi

V ljubljanski Snagi so se v preteklih letih osredotočali na spodbujanje odgovorne in trajnostne potrošnje, v letošnji novoletni akciji pa so se odločili, da se vrnejo »nazaj h koreninam« in (tudi v luči direktive GDPR) ponovno opozorijo na pomembnost ločevanja odpadkov.

Kratek opis akcije: Ulični kriminalec Žuti, ki ga odigra stand-up komik Admir Baltić, brska po zabojnikih in odpira vreče z »neločenimi« odpadki. V zabojnikih najde dragocene podatke – kje bodo sosedje preživeli novo leto, koliko časa jih ne bo, kaj so kupili v času predpraznične nakupovalne mrzlice – in razmišlja, kako jih bo izkoristil sebi v prid. Video na duhovit način opozarja, da z nepravilnim ravnanjem z odpadki za seboj puščamo sledi, tudi v obliki osebnih podatkov.

Osrednji element Snagine novoletne akcije je video, spremlja pa jo komunikacija na družbenih omrežjih, e-mailing kampanja in poziv k ogledu videa na zadnji strani položnic.

Elementi akcije: Youtube, oglaševanje na družbenem omrežju Facebook, E-mailing kampanja, komunikacija z uporabniki

Predstavnici naročnika: Nina Sankovič in Tamara Vidic Perko

Vodja projekta v agenciji: Manca Kodermac

Kreativni direktor, tekstopisec in režiser: Admir Baltić

Art direktor: Agencija Taman

Produkcijska hiša: Mojo film, Luka Kos

Trajanje akcije: december 2018

Avtor: Taman Communications
Naročnik: Snaga

Oceni