• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Parrax

Podjetje Altamedics je na nemškem trgu lansiralo nov produkt, šampon proti ušem za otroke, predstavitve pa so se lotili s kančkom humorja. Dizajn embalaže in komunikacijsko akcijo je zasnovala agencija BPCS.

Kratek opis akcije: Teme, ki je tako za starše kot otroke precej stresna, so se lotili s kančkom humorja ter v sklopu kampanje pripravili komunikacijska orodja za lansiranje produkta, ki na zabaven način prikazujejo različne nenavadne metode za odstranjevanje uši, vedno po ponudijo enostavno rešitev – uporabite naš šampon.

Elementi akcije: embalaža, spletno mesto (www.parrax.de), strip z navodili za uporabo, spletne pasice in ozadja.

Predstavnika naročnika: Aleksander Kiridziev in Andre Neufert

Vodji projekta v agenciji: Tina Cirman Popovič in Arin Čebokli

Kreativni direktor in tekstopisec: Miha Bevc

Umetniški direktor: Kristijan Andolšek

Fotograf/ilustrator: Gregor Čeferin

Trajanje akcije: od novembra 2018 dalje  

Avtor: bPCS
Naročnik: Altamedics

Oceni