• Facebook
  • Twitter
  • RSS

NEO.

Pristop je za Telekom Slovenije ob njegovi predstavitvi storitve NEO zasnoval celostno akcijo.

Kratek opis akcije: »NEO popolnoma spreminja, a tudi poenostavlja naša življenja. Pračlovek nanj še ni bil pripravljen, sodobni človek pa ga zahteva. NEO zanj predstavlja logičen evolucijski korak na področju udobja bivanja,« pojasnjujejo v agenciji. Od televizije, preko zunanjega in spletnega oglaševanja, vse do Telekomovih centrov bodo splošni javnosti predstavljali novi svet, kjer je beseda zakon, »kjer je dom pameten in kjer vsebin ne iščeš, ampak te poiščejo tebe«.

O storitvi NEO in »krasnem novem svetu Telekoma Slovenije« smo se v aktualni številki Marketing magazina pogovarjali s Samom Ošino, direktorjem strateške poslovne enote Množični trg v Telekomu Slovenije.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, spletni videi

Predstavniki naročnika: Samo Ošina, Mojca Avšič, Andreja Lenart, Simon Slonjšak, Niko Kušar in Eva Winkler

Direktorica projekta: Melita Božič

Vodje projekta v agenciji: Tamara Korat, Mojca Mačkovšek Danev, Jana Šinkovec in Robert Fras

Strateginja vsebinskega marketinga: Tina Šubic Konda

Kreativna direktorja: Drago Mlakar in Uroš Goričan

Tekstopisci: Drago Mlakar, Peter Zabret, Jernej Vrečar in Maša Stanič

Umetniška direktorja in oblikovalca: Rok Flego in Matija Kocbek

Oblikovalci: Rok Flego, Aleksandra Prus in Miha Grošelj

Fotografa: Primož Korošec, Matic Kremžar in Primož Pičulin

Produkcija: Nora in Mark Pirc

Režiser: Toon Aert

Postprodukcija: Nuframe in 100

Medijska agencija: Pristop Media

Medijska načrtovalka: Tamma Žbontar

Trajanje akcije: november - december 2018

Avtor: Pristop
Naročnik: Telekom Slovenije

Oceni