• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#cryptomyths: Trade what you understand (#kriptomiti: Razumi s čim trguješ)

Agencija BPCS je za borzo kriptovalut Bitstamp ustvarila oglaševalsko akcijo, ki želi javnosti pojasniti nejasnosti o kriptovalutah.

Kratek opis akcije: Jedro akcije je spletni kviz www.cryptomyths.net, ki uporabnika pouči o mitih o kriptovalutah in tehnologiji veriženja podatkovnih blokov. Uporabnik pri reševanju spozna svoj kripto rang, novi uporabniki borze pa obenem dobijo tudi bonus kodo za trgovanje.

Akcijo dopolnjuje serija igranih videov, ki vizualizirajo nekatere izmed bolj duhovitih kripto mitov. Željne še več znanja na spletni strani čaka tudi zgodba kriptovalut vse od zgodnjih začetkov do danes. Gre za del Bitstampove širše strategije izobraževanja, s čimer najdlje delujoča kripto borza na svetu utrjuje svoj status zanesljivega partnerja ter odpira nov kanal za pridobivanje strank. Po glavnem delu z igranimi videoposnetki se #kriptomiti z animiranimi spoti nadaljujejo kot tedenska tema na družbenih omrežjih Bitstampa.

www.cryptomyths.net

https://www.facebook.com/Bitstamp

https://twitter.com/Bitstamp

https://www.instagram.com/bitstampexchange/

Elementi akcije: spletna stran, Youtube, družbena omrežja, digitalni odnosi z javnostmi, prikazno oglaševanje

Naročnik: Bitstamp

Predstavniki naročnika: Kaja Ribnikar, Maja Živanović in Domen Krč

Agencija: BPCS

Direktor naročnika: Milan Slana

Vodja projekta v agenciji: Jernej Lipar

Kreativni direktor: Jure Požun (Terminal1)

Tekstopisec: Jure Grahek (The Content Team)

Umetniški direktor/Oblikovalec: Miha Grobler

Produkcijska hiša: NuFrame

Režiser: Žiga Pokorn

Medijska agencija: ROQ Crypto

Produkcija animiranih spotov: The Content Team

Trajanje akcije: december 2018 – maj 2019

Avtor: BPCS
Naročnik: Bitstamp

Oceni