• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Argeta Exclusive z Luko Koširjem

Argeta je nov okus v seriji Exclusive tradicionalno predstavila v sodelovanju s priznanim slovenskim chefom, tokrat je to Luka Košir. Promocijo spremlja tudi obširna komunikacijska akcija.

Kratek opis akcije: Eden od glavnih ciljev akcije je bil približati nov okus in kulinarične presežke vrhunskih chefov tudi tistim, ki v restavracije z visoko kulinariko sicer ne zahajajo (pogosto). To bližino so želeli še dodatno izpostaviti preko virtualne resničnosti, ki vsakemu posamezniku omogoča, da se s chefom zbliža v virtualnem svetu.

Pri snovanju akcije so sodelovali Luna /TBWA (oglaševalska akcija), Unsanctioned media (VR in produkcija), CNJ (spletno mesto) in Agencija 101 (oglaševanje na družbenih omrežjih).

Več o nastajanju akcije si lahko preberete v članku in na spletnem mestu Https://exclusive-vr.argeta.com.

Elementi akcije: odnosi z javnostmi, spletno oglaševanje, virtualna resničnost, aktivnosti na prodajnem mestu  

Sodelujoči pri projektu:

Predstavniki naročnika: Simon Žalec (strokovnjak za digitalno strategijo), Špela Cocej Minatti (regionalna vodja upravljanja blagovne znamke za trg)

Luna TBWA: Tine Lugarič (kreativni direktor), Vida Kos (direktorica projektov), Nina Melink (vodja projekta), Medeja Kraševec (tekstopiska), Nika Frece (vodja projekta), Damijan Penič (spletni oblikovalec), Jure Sotler (umetniški direktor)

CNJ: Grega Logar (vodja projektov)

Unsanctioned media & Squareme: Jan Kok (Producent), Sebastjan Oblak (direktor fotografije), Luka Štigl (režiser), Sara Jeremič (vizažistka), Tom Strojnik (asistent produkcije)

Agencija 101: Kristina Kurent (vodja projektov), Hana Godina (urednica družbenih omrežij), Uroš Svenšek (digitalni strokovnjak)

Avtor: Luna TBWA
Naročnik: Atlantic Grupa

Oceni