• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Podari objem

Red Orbit je za blagovno znamko Barcaffé pripravila aplikacijo na Facebooku, ki je uporabnikom med prazniki omogočala pošiljanje virtualnih objemov in personaliziranih sporočil.

Namen akcije in njeni cilji: Barcaffé je v skladu s svojo filozofijo želel polepšati praznike tako svojim uporabnikom kot pomoči potrebnim in ob tem utrditi pozitivno percepcijo blagovne znamke pri obstoječih ter potencialnih uporabnikih.

Rešitev/strategija: Rešitev je temeljila na enostavni Facebook aplikaciji, preko katere so uporabniki svojim bližnjim poslali virtualni objem, ki so ga po želji opremili še s personaliziranim sporočilom. Na ta način so uporabniki razveselili svoje prijatelje in hkrati podprli Barcaffejevo dobrodelno akcijo polepšanja zime slovenskim brezdomcem. Vsak poslan objem se je namreč zabeležili v števcu znotraj aplikacije, na podlagi števila poslanih objemov pa je Barcaffé ob zaključku akcije izročil donacijo v obliki toplih odej in kavic predstavnikom društva Kralji ulice.

Elementi akcije/projekta: aplikacija na Facebooku, oglaševanje na Facebooku

Sodelujoči:
Vodja projekta v agenciji: Karmen Krumpestar
Kreativni direktor: Tanja Knez, Andraž Štalec
Tekstopisec: Tanja Knez
Oblikovalec: Anže Klančar
Razvijalec: Boštjan Hozjan 

Avtor: Red Orbit
Naročnik: Droga Kolinska - Barcaffé

Oceni