• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Obvladaj asfaltno džunglo

Grey Ljubljana je za Renault Nissan Slovenija zasnoval komunikacijsko akcijo, ki obravnava problematiko brezobzirne vožnje.

»Ceste so včasih ponorela džungla; nestrpnost, izsiljevanje in agresija tičijo za vsakim ovinkom. Da se lahko uspešno spopademo s problemom, ga je potrebno najprej razumeti, zato se je Renaultova ekspedicija podala na pot raziskovanja psihologije neobzirne vožnje,« izhodišče akcije pojasnjujejo v agenciji.

Voznikom Capturja, Kadjarja in Koleosa se je v avtu pridružila priznana psihologinja in jim z uporabnimi nasveti pomagala razumeti nestrpno vedenje ostalih v prometu. Raziskovanje asfaltne džungle je potekalo na ulicah Ljubljane, Zagreba in Beograda. Psihologinje pa so svoje misli strnile tudi v zaključnem pogovoru, v katerem so ugotavljale, zakaj za volanom spremenimo svoj značaj in tematiko ponesle na raven vsesplošne razprave.

V želji po varnejših cestah se je Renault zavezal k pozivanju k strpnosti za volanom. S priročnikom za strpnejšo vožnjo bo opremil vsa nova vozila SUV in jih v sodelovanju z avtošolami razdelil tudi novopečenim voznikom.

Elementi akcije:  nagradni natečaj, spletno mesto in spletni oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, medijsko sponzorstvo, radijski oglas, prodajna mesta

Predstavnici naročnika: Greti Gruden in Barbara Randić

Direktorica projekta v agenciji: Simona Mladenović

Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč

Kreativna direktorica: Katja Petrin

Tekstopisca: Katja Petrin in Klemen Šefer

Strateg: Jernej Špende

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Anja Korošec in Edo Nasufović

Spletna produkcija:Belak

Video produkcija: Bright Visuals

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: OMD

Trajanje akcije:september – november 2018

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Renault Nissan Slovenija

Oceni