• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Renault ZOE: Brez hrupa. Brez stresa.

Mediodrom je za Renault Slovenija zasnoval kampanjo »ZOE stres meter«, ki Renault ZOE predstavlja kot prostor brez hrupa in stresa.

Kratek opis akcije: Kot pravijo ustvarjalci akcije, Renault ZOE ni le vozilo brez emisij, temveč v nenehni bitki s hitrim življenjskim tempom pooseblja ZEn pribežališče – kotiček svobode brez hrupa in stresa. ZOE pomaga uporabniku z zabavnim kvizom v Facebookovem Messengerju izmeriti raven stresa, nato pa s kratkimi  nasveti vsak teden poskrbi, da se stresa otrese. Kampanja je v dobrih desetih dneh privabila več kot 1500 uporabnikov bota, ki ga lahko preverite tukaj.

Elementi akcije: Facebook in Instagram

Predstavnici naročnika: Barbara Randić in Greti Gruden

Agencija: Mediodrom

Vodji projekta v agenciji: Renata Penca in Milena Jakovljević

Kreativna direktorica in digitalna strateginja: Milena Jakovljević

Tekstopiska: Sonja Vlašič

Urednik družbenih omrežij: Denis Bertole

Video in foto produkcija: Lara Kamnik in Uroš Polajžer

Trajanje kampanje: od 6. do 20. decembra 2018

Avtor: Mediodrom
Naročnik: Renault Nissan Slovenija

Oceni