• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Triglav zdravje – Za zdravje, za zmage

AV studio je za zdravstveno zavarovalnico Triglav zasnoval komunikacijsko platformo, ki predstavlja pomen partnerstva na poti do zmage, tako v življenju kot tudi v skrbi za ohranjanje zdravja in varnosti.

Kratek opis akcije: Izhodišče zgodbe je, da nam pravi partnerji stojijo ob strani ob vzponih in padcih. Zdravstvena zavarovalnica Triglav ne stoji ob strani le slovenski nogometni reprezentanci, temveč vsakemu zavarovancu. »Partnerstvo in zaupanje kot temelja krovne komunikacije razkrivata sporočilo v videu, kjer se vsakdanji izzivi zdravega življenja prepletajo z utrinki treninga slovenske nogometne reprezentance. Vrhunec predstavlja gesta zmagoslavja, trk pesti, ki skupaj s sloganom predstavlja temelj komunikacijske strategije,« so zasnovo akcije pojasnili v agenciji.

Elementi: televizijsko oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje in družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Sašo Novak, Suzana Labazan in Violeta Todorović

Agencija: AV studio

Vodja projekta v agenciji:Živa Javeršek

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalni strateg: Dušan Boldin

Tekstopiska: Martina Derin

Grafični oblikovalec: Gašper Štern

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Trajanje akcije: od 27. novembra naprej

Naročnik: Triglav Zdravje

Avtor: AV studio
Naročnik: Triglav, Zdravstvena zavarovalnica

Oceni