• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izmenjava novoletnih voščil s SIMPL KIDZ!

Si.mobil je v sodelovanju z agenciji Luna\TBWA pripravil digitalno akcijo, ki je povezovala praznično razpoloženje in znamčenje blagovne znamke SIMPL KIDZ.

Namen akcije in njeni cilji: Si.mobil je želel za svoje uporabnike pripraviti inovativno novoletno voščilo z dodano vrednostjo za njih. Poleg tega so želeli tudi povečati število sledilcev na svoji strani na Facebooku, dopolniti celostne komunikacije novoletnega programa ter izpostaviti akcijo znamke SIMPL KIDZ.

Rešitev/strategija: Na Facebooku so ustvarili aplikacijo, ki ljudem omogoča izmenjavo novoletnih voščil v besedi in sliki. Uporabnik na izvesek napiše svoje voščilo prijatelju, nato pa lahko izbira med različnimi podobicami glavnih protagonistov in množico njihovih izjav ter tako šaljivo nadgradi svoje sporočilo. Z deljenjem želja lahko uporabniki sodelujejo tudi v nagradni igri za nagrade SIMPL KIDZ .
Poskrbeli so tudi za prenos aktivnosti v »fizični« svet – voščila so se v realnem času izpisovala tudi na digitalnih zaslonih znotraj Si.mobilovih poslovalnic.

Elementi akcije/projekta: Facebook aplikacija, Facebook znamčenje (cover, highlight objave), kuratorstvo & moderatorstvo, Facebook social ads, teaserji na korporativni simobil.si strani.

Sodelujoči:
Vodja digitalnih projektov: Urška Saletinger
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopisci: Sara Mekinc
Spletna strateginja: Enisa Mujezinović
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Production: socialLab
 

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Si.mobil

Oceni