• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vse dobro. Darila dobra.

Pristop je za Telekom Slovenije pripravil božično oglaševalsko akcijo, ki ponuja vpogled v ozadje dobrega moža in njegove ekipe.

Kratek opis akcije: »V prazničnem času vsi upamo, da nam bo bradati dobri mož prinesel najboljše darilo – ne le to, kar si želimo, ampak tudi to, kar potrebujemo. Kampanja tako daje uvid v ozadje dobrega moža in njegove ekipe, ki skupaj iščejo odgovor na vprašanje, kaj sploh je dobro darilo. In če za nekatere od idej dobri mož ni imel posluha, ga Telekom Slovenije vsekakor ima,« pravijo v agenciji.  

Celostna akcija temelji na širokem naboru kanalov, vse od krovnih televizijskih oglasov, ki prikazujejo odnos med palčkom Davidom ter dobrim možem, do profila na Instagramu  z gifi in memeji. Vsa komunikacija pa v svojem bistvu nosi preprosto sporočilo – če so darila dobra, je vse dobro.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi,

radijski oglasi

Predstavnice naročnika: Mojca Avšič, Mojca Pogačnik, Eva Winkler in Mateja Grabar Premelč

Direktorica projekta: Melita Božič

Vodja projekta v agenciji: Mojca Mačkovšek Danev

Strateginja vsebinskega marketinga: Tina Šubic Konda

Asistentka vodje projektov: Žana Žalar

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopisci: Drago Mlakar, Žan Žveplan, Sara Mekinc in Maša Stanić

Umetniški direktor in oblikovalec: Rok Flego

Oblikovalci:  Aleksandra Prus, Niko Matko in Aleš Krdžić

Fotografija: Primož Korošec in Miha Godec

Postprodukcija: Nora

Režiser: Nejc Pohar

Postprodukcija: Art Rebel 9

Medijska agencija: Pristop Media

Medijska načrtovalka: Tamma Žbontar

Trajanje akcije: november-december 2018

Avtor: Pristop

Naročnik: Telekom Slovenije

Avtor: Pristop
Naročnik: Telekom Slovenije

Oceni