• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Merkurjeva novoletna kampanja

Publicis je za Merkur zasnoval novoletno oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja ponudbo prazničnih okraskov.

Kratek opis akcije: »Vodilo letošnje ponudbe je bila pravljičnost, zaokrožena v štirih vizualnih temah in vsebinskih svetovih, ki ljubitelje prazničnih okrasitev čakajo v trgovinah Merkur. Nizkoproračunska kampanja vse štiri izpostavlja v kratkih animiranih televizijskih oglasih, v dodatnem, petem oglasu, pa izpostavlja še ponudbo daril,« so akcijo opisali v Publicisu. 

Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, plakati, promocijska besedila, spletne pasice, aktivnosti na prodajnih mestih, lastni kanali naročnika

Naročnik: Merkur

Agencija: Publicis Slovenija

Predstavnika naročnika: Tomaž Arh in Romana Zorman

Vodji projekta v agenciji: Denis Kjostarov in Sara Kravanja

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Strateginja: Maja Michieli

Tekstopisca: Toni Tomašek in Marko Senegačnik

Oblikovalec: Robert Lupše

Avtor: Publicis Slovenija
Naročnik: Merkur

Oceni