• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vodno mesto Atlantis – aktivacija z vplivnežem

MSL in Saatchi&Saatchi Ljubljana (oba del Publicis One Slovenia) sta za Vodno mesto Atlantis zasnovala aktivacijo na družbenih omrežjih s slovenskim raperjem Zlatkom.

Kratek opis akcije: Po besedah snovalcev akcije je že prvi video v prvem tednu predvajanja zabeležil 50 tisoč ogledov. Zlatko tako v seriji zabavnih videov  predstavlja različne produktne skupine Atlantisa in gledalca na Facebooku in Instagramu vabi v Svet doživetij.

»Kampanja izkorišča potencial vplivnostnega marketinga in je strateško zasnovana dolgoročno, saj izbrani vplivnež, ki je hkrati tudi strastni obiskovalec Atlantisa, izkazuje visoko ujemanje ambasadorja z blagovno znamko,« pravijo njeni ustvarjalci.

Elementi akcije: kratki videi za družbena omrežja, fotografije, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnik naročnika: Miha Rakar

Vodja projekta v agenciji: Renata Šestič

Družbena omrežja: Karmen Havliček

Oblikovalka: Gaja Madžarevič

Vplivnež: Zlatko

Videoprodukcija: VIG Agency

Avtor: MSL in Saatchi&Saatchi
Naročnik: Vodno mesto Atlantis

Oceni