• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Paul Hartmann Adriatic: Dajte inkontinenci glas

Paul Hartmann Adriatic se v sodelovanju z agencijo Erpium predstavlja z nadaljevanjem družbeno odgovorne akcije za ozaveščanje o inkontinenci.

Kratek opis akcije: »Po uspešni kampanji v letu 2017 inkontinenca ni več zavita v tančico tabujev. O njej lažje steče beseda v specializiranih prodajalnah, v pogovornih oddajah in v tiskanih medijih,« sporočajo iz agencije. Na podlagi rezultatov raziskave med uporabniki so v letu 2018 anatomsko prilagodili obliko izdelkov za obvladovanje nekontroliranega uhajanja urina posebej za moške in ženske.

Dvojnost podpira tudi nova grafična podoba embalaže z roza in modro linijo. Ambasadorka kampanje ostaja Irena Yebuah Tiran s prodornim glasom, ki podpira sporočilo kampanje: »Dajte inkontinenci glas.«

Prenovo kampanje in 200-letnico podjetja so obeležili z večernim dogodkom v organizacijski režiji agencije Erpium. V duhu dobrih zgodb bodo leto 2018 tudi zaključili in kot podjetje ali posamezniki v podjetju Hartmann zgrabili 200 priložnosti za 200 družbeno odgovornih dobrih del.

Elementi akcije: tiskani oglasi, odnosi z javnostmi, družbena omrežja, interni kanali, dogodek za poslovne partnerje in aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Barbara Kaše in Sandra Miladinovič

Agencija: Erpium

Vodja projekta v agenciji: Lea Kralj

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Tekstopisci: Matjaž Jarkovič, Špela Bregar in Barbara Kaše

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Brelih

Fotograf: Matic Kremžar

Produkcijska hiša: Miss Moose Production

Avtor: Erpium
Naročnik: Paul Hartmann Adriatic

Oceni