• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tekstina: jubilejna knjiga ob 190-letnici podjetja

Podjetje Tekstina je v sodelovanju z agencijo Erpium pripravilo jubilejno knjigo ob 190-letnici podjetja.

Kratek opis akcije:Agencija je pri snovanju knjige izhajala iz dejstva, da sta vodilo podjetja strast in perfekcija. Hkrati gre za poklon avtorju, ki izida knjige ni dočakal, a je ta dosegla svoj namen, in sicer postavila piedestal slovenski tekstilni industriji in ponos podjetju Tekstina.

»Platnice, ovite v belo eleganco močne tkanine z reliefnim odtisom jubilejne letnice spregovorijo še preden se knjiga odpre. Iz črno-belega minimalizma vsebine izstopajo vložne strani z barvnimi vzorci kot mejniki, ki so skozi 190 letno zgodovino narekovali modne trende širom sveta, izvirali pa v domači Ajdovščini. Prefinjenost, ki ne oblači le teles, ampak tudi domišljijo, se zaključuje z ovojno embalažo - škatlo v katero je položen sleherni izvod knjige. Jubilejna tiskovina je zagotovo izstopajoč, unikaten primerek tako v slovenski literaturi analov kot med biografijami podjetij,« pravijo v agenciji.

Elementi akcije: Jubilejna knjiga

Predstavnik naročnika: Simeon Špruk

Agencija: Erpium

Vodja projekta v agenciji: Lea Kralj

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Tekstopisci: Dušan Krečič, Jožef Krečič in Davor Kernel

Umetniški direktor: Vanja Lojen

Oblikovalec: Vanja Lojen

Tisk: Gorenjski tisk

Prevajalska hiša: Translat

Zunanji svetovalec na projektu: Miha Grobler

Avtor: Erpium
Naročnik: Tekstina

Oceni