• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali vi lahko mirno spite?

Agencija Imago Bold je pripravila aktivacijo za slušalke Bose za spanje, ki so novost na slovenskem trgu.

Kratek opis akcije: Vse pogosteje uporabljena fraza »ali mirno spiš?« je bila osnovna ideje, s katero so najprej nagovarjali ciljne skupine preko spletnega oglaševanja na različnih spletnih straneh. Spletne pasice so obiskovalce popeljale na produktno spletno stran z opisom prednosti slušalk in možnostjo nakupa.

V poznejši fazi so bili obiskovalci na pristajalni strani povabljeni k sodelovanju v nagradni igri, v kateri so lahko sodelovali z naloženim zvočnim posnetkom zvoka, ki jim krati spanec. Promocija nagradne igre je potekala tudi na družbenih omrežjih in radiu.

»Če ste na frekventnih lokacijah po Ljubljani opazili speče posameznike, so jim miren spanec omogočale slušalke Bose,« sporočajo iz agencije.

Elementi akcije: slogan, kreativni koncept, spletno oglaševanje, spletna stran, nagradna igra, družbena omrežja, radio, gverilski marketing, odnosi z javnostmi

Naročnik: Lorex

Agencija: Imago Bold

Predstavnika naročnika: Sara Dolenec in Dušan Osojnik

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Fotograf: Anže Buh

Avtor: Imago Bold
Naročnik: Lorex

Oceni