• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Čista moč

Agencija 101 je za Volkswagen ob njegovem sponzorstvu Ljubljanskega maratona zasnovala celostno komunikacijsko akcijo. Ta je vključevala tudi aktivacijo s sloganom »Koliko energije je v tebi«.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je dejstvo, da število ljudi na svetu nevzdržno raste in s tem potreba po energiji, kar postaja svetovni problem. Volkswagen je ob sponzoriranju Ljubljanskega maratona pod sloganom »Koliko elektrike je v tebi?« tekaško vročico povezal s tematiko energije in porabnike pretvoril v vir energije – elektrike.

V sodelovanju s strokovnjaki z Instituta Jožef Stefan so zasnovali energijski kalkulator, ki sproščeno energijo preračuna v elektriko in to primerja z delovanjem vsakodnevnih naprav. Pokaže na primer, da bi povprečen maratonec 170 ur napajal 6,5 W LED žarnico (oziroma 40 W običajno žarnico). Nato pa iz teorije v prakso. Elektro- in strojni inženirji so v sodelovanju z atleti nato razvili e-tekaške steze. Rešitev? Namesto da bi elektrika steze poganjala, jo te z energijo tekačev tvorijo.

Med drugim je na tekaških »točkah« na stotine tekačev zbiralo elektriko za snemanje prvega televizijskega oglasa. Ta je postal tudi prvi televizijski oglas, ki je nastal z energijo tekačev in prvi brez ogljikovega odtisa. Na maratonu samem pa se je zbrana energija tekačev in navijačev pretvorila v elektriko, ki bo e-golfa, podarjenega v uporabo Rdečim noskom, poganjala kar 43.159 kilometrov.

Elementi akcije: televizijski oglas, tiskani oglasi, mestni avtobusi, spletna stran www.čistamoč.si, spletne video vsebine na YouTubu, komuniciranje na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, promocije na tekaških točkah, aktivacija na Volkswagen Ljubljanskem maratonu, novinarska konferenca, podpora z odnosi z javnostmi

Naročnik: Porsche Slovenija d.o.o., blagovna znamka Volkswagen

Agencija: Agencija 101

Predstavnica naročnika: Petra Korošec

Vodji projekta v agenciji: Eva Gradišar in Klavdija Goršek

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopisca: Jure Korenč in Veronika Povž

Umetniški direktor: Primož Kos

Digitalni oblikovalec: Edin Nasufović

Vodja inovacij: Žiga Goltes

Odnosi z javnostmi: Taman Communications

Režiser: Jure Dostal

Produkcijska hiša: Perfo

 30-sekundni televizijski oglas na energijo tekačev brez ogljičnega odtisa

Ozadje snemanja televizijskega oglasa na elektriko, ki so jo ustvarili tekači.

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Volkswagen

Oceni