• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V centru navdiha

AV studio je Nami pomagal ob prenovi celostne podobe, zasnovali pa so tudi novo komunikacijsko akcijo

V AV studiu so poskrbeli za revolucionarno spremembo logotipa veleblagovnice Nama. TA predstavlja presečišče ponudbe  in povpraševanja, urbanost, večnadstropnost, veleblagovnico skozi simboliko tekočih stopnic, stično točko ter črko N. To sporočajo tudi z novim pozicijskim sloganom  »V centru navdiha«. Spremembo so podprli s komunikacijsko akcijo, katere glavni obraz je Tjaša Kokalj Jerala. S fotografijami so žekeli izraziti filozofijo blagovne znamke, ki navdihuje in in omogoča ponovno odkrivanje samega sebe.  Zato so manekenko fotografirali zunaj njenega udobnega območja klasičnih modnih poz in prepoznavnih izrazov. Ob spremembi so organizirali tudi dvodnevni dogodek, prvi večer za povabljence, drugega pa za vse, ki nakupujejo v Nami.

Elementi akcije: nova celostna podoba, dogodek ob lansiranju nove celostne podobe, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnica naročnika: Maruša Komac

Agencija in produkcijska hiša: AV studio

Vodja projekta: Živa Jeveršek

Kreativni direktor: Žiga Jenko

Tekstopisca: Martina Derin in Žiga Jenko

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Oblikovalka: Ana Kompara

Fotografinja: Mimi Antolović

Stilistka: Petra Windschnurer

Avtor: AV studio
Naročnik: Nama

Oceni