• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mobilno oglaševanje v akciji »Čaroben božič in novo leto v Termah Dobrna«

Terme Dobrna so poleg klasičnih oglaševalskih aktivnosti želeli uporabiti tudi prednosti mobilnega marketinga.

Namen akcije in njeni cilji: Promocija božičnih in silvestrskih paketov v Termah Dobrna. Cilja akcije sta bila informiranje uporabnikov o božičnih in novoletnih paketih in rezervacija teh.

Rešitev/strategija: Celostna kampanja katere del je bilo tudi mobilno oglaševanje na mobilnih spletnih mestih in mobilnih aplikacijah. Uporabnik je po opravljenem kliku na oglas prišel na prilagojeno mobilno ciljno stran, na kateri je imel možnost direktnega klica (click to call) ali pošiljanja povpraševanja (kratek obrazec).

Rezultati: Mobilni kanal je bil med najbolj učinkovitimi kanali, saj smo zabeležili najvišjo stopnjo in najnižji strošek konverzije. Konverzija v klice je bila skoraj 7 %, poleg tega pa je naročnik prejel več izpolnjenih obrazcev s povpraševanjem.

Elementi akcije/projekta: Mobilni oglasi, mobilna ciljna stran s »click to call« funkcijo in obrazcem.

Sodelujoči:
Vodja projekta v agenciji: Uroš Končar in Marko Matić
Kreativna in tehnična izvedba: Marko Matić in Gregor Koprivnikar
Predstavnik naročnika: Brigita Trantura, vodja marketinga
Razvijalec: Gregor Koprivnikar

Ostalo:
Trajanje: november, december 2012 

Avtor: interactive.agency Slovenija
Naročnik: Terme Dobrna

Oceni