• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Barcaffè Roadshow

Agencija Promotiva je za Barcaffè zasnovala aktivacijo v obliki promocijske karavane (»roadshowa«).

Kratek opis akcije: Barcaffèjeva karavana se je s sloganom »Za lepši dan« odpravila na Gorenjsko. Mimoidočim so v devetih dneh na osmih lokacijah (Škofja Loka, Bled, Kranj, Radovljica, Lesce, Kamnik, Bohinjska Bistrica in Jesenice) ponudili kavo Barcaffè Classic. Hkrati so jih povabili, da zavrtijo kolo sreče in zadenejo eno od nagrad. Skupno so na vseh lokacijah razdelili približno 3500 sveže pripravljenih skodelic kave in 3300 nagrad.

Elementi akcije: promocijska karavana (»roadshow«), radijsko oglaševanje, družbena omrežja, spletno mesto, tiskani članki v večjih regionalnih dnevnih časopisih in revijah

Predstavniki naročnika:  Marko Cerovšek, Rado Velkavrh in Nika Filipič

Agencija: Promotiva

Direktor projekta v agenciji: Grega Antolin

Fotografi: Matej Brunšek, Andraž Korošec in Igor Sukur

Trajanje akcije:  21. september do 13. oktober 2018

 

Avtor: Promotiva
Naročnik: Barcaffè

Oceni