• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#minus33

Ob svetovnem dnevu hrane (16. oktober) je agencija BPCS za podjetje Eta iz Kamnika in njihovo blagovno znamko Natureta zasnovala družbeni eksperiment.

Kratek opis akcije: Glede na dejstvo, da se v procesu zavrže kar 33 odstotkov hrane, so potrošnikom s posebno akcijo ponudili 33 odstotkov manj izdelka za isto ceno. Skrita kamera na prodajnem mestu Megamarketa Interspar v City parku v Ljubljani je zabeležila odzive potrošnikov na akcijo »kupiš ena dobiš 33odstotkov manj«. Bi kupili?

Elementi akcije: promocija na prodajnem mestu (skrita kamera), odnosi z javnostmi, družbena omrežja.

Predstavnici naročnika: Ksenija Janković Banovšek in Staša Tunja Bojičić

Asistent vodje projekta: Anja Čelik

Kreativni direktor & tekstopisec: Miha Bevc

Tekstopiska in upravljavka družbenih omrežij: Tjaša Podojstršek

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Izvedbeni oblikovalec: Milko Pečanić

Produkcijska hiša: Idejalisti (Bine Bizilj)

Fotografija: BPCS

Medijska agencija: Direct Media Slovenija (Matej Rožen)

Trajanje akcije: 11. oktober - 19. oktober 2018

Avtor: BPCS
Naročnik: Eta Kamnik

Oceni