• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S Triglav Skladi si zaslužite več.

Agencija Yootree je za Triglav Sklade oktobra zasnovala dolgoročno komunikacijsko platformo.

Kratek opis akcije: Agencija Yootree je imela nalogo znamko Triglav Skladi repozicionirati izven tradicionalno hladne finančne kategorije in jo s toplim, človeškim in mladostnim tonomkomunikacije približati sodobnemu posamezniku. Z zgodbami akcije predstavljajo realne cilje, ki jih posamezniki lahko dosežejo z naložbami v sklade. S svežim videzom nagovarjajo predvsem mlajše generacije, ki se vedno bolj zavedajo, da bodo za svojo finančno prihodnost morale poskrbeti same.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, radijsko oglaševanje, spletno mesto, digitalno komuniciranje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, interni kanali in prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ

Agencija: Yootree

Direktorica naročnika v agenciji: Petra Trontelj Pečnik

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Živa Munih

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalci: Ivor Bogunić, Neža Pavrič in Jože Martinčič

Fotograf: Primož Korošec

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Bruno Anković

Produkcija spletnega mesta in digitalnih materialov: Madwise

Medijska agencija: Medialog

Avtor: Yootree
Naročnik: Triglav Skladi

Oceni