• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zareži v rutino

Agencija Yin + Young je za Young Mič Styling, novo blagovno znamko frizerskih salonov za mlade, zasnovala vizualno podobo in celostno oglaševalsko akcijo. Ta mlade poziva, naj enkrat za vselej zarežejo v rutino ter začnejo stereotipe spreminjati v trende.

Kratek opis akcije: Izhodišče je, da predvsem v mladih letih pogosto slišimo besedo »moraš«. Redkokdaj nas takrat kdo vpraša, kaj hočemo. »Morda se nam to še najpogosteje zgodi pri frizerju. In ravno saloni Young Mič Styling so tisti, kjer mladi ustvarjajo za mlade. Saloni, kjer so vsem odprta vrata in »moraš« ostane zunaj. Pomembno je namreč le to, kar hočeš. Zato smo v kampanji zbrali nekaj najpogostejših trditev, ki jih slišimo ob družinskih kosilih, ter jih povezali s frizerskim svetom,« pojasnjujejo v agenciji.

V skladu s poslanstvom blagovne znamke so tudi akcijo ustvarjali mladi ali vsaj mladi po srcu, kjer so zbrali bolj ali manj znane predstavnike ciljne skupine z domače scene, ki življenje živijo točno tako, kot hočejo, vloge pa so jim bile zato pisane na kožo.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali, prodajna mesta, promocijske aktivnosti, gverila

Naročnik: Mič Styling

Agencija: Yin + Young

Predstavnica naročnika: Ana Slamič

Strateški direktor: Marin Bulog

Vodja projekta: Emina Halilović

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor:Samo Muhič

Tekstopisci: Domen Husu, Marin Bulog in Emina Halilović

Grafična oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Vodja produkcije: Emina Halilović

Fotografinja in direktorica fotografije: Urša Premik

Režiser: Domen Husu

Produkcijska hiša: Primate

Postprodukcija: Erik Margan

Glasba: Kidedo & Klooz - Animal In Chains

Televizijski oglas

Billboardi

Tiskani oglasi

Plakati

Avtor: Yin + Young
Naročnik: Mič Styling

Oceni