• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sveži mlečni izdelki Alpsko

V agenciji Internavti so za Ljubljanske mlekarne pripravili novo komunikacijsko akcijo za blagovno znamko Alpsko.

Kratek opis akcije: To jesen so se Alpskemu mleku pod krovno znamko Alpsko pridružili novi izdelki, s katerimi je znamka vstopila na trg svežih mlečnih izdelkov. Predstavitev novih kremastih jogurtov in svežega mleka Alpsko so v Ljubljanskih mlekarnah pospremili s svežo komunikacijsko akcijo, ki navdih črpa v prednostih izdelkov samih. Ključno sporočilo akcije se tako glasi »slastno kremasti in polnega okusa« in vabi vse ljubitelje mlečnih izdelkov, ki cenijo pristnost in okus po domu, da nove izdelke Alpsko odkrijejo na policah trgovin po vsej Sloveniji.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, spletna komunikacija, tisk, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Alja Učakar in Tina Kumelj

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko in Ana Peterlin

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Umetniška direktorica: Veronika Košir Firbas

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser:Jure Dostal

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Fotograf: Primož Korošec

Glasba: Tomaž Marič

Avtor: Ljubljanske mlekarne
Naročnik: Internavti

Oceni