• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Petrol klub katalog

Petrol je želel povečati prepoznavnost svojega lojalnostnega programa Petrol klub in izdelkov, ki jih Petrol klub ponuja v svojem katalogu.

Rešitev/strategija: Za Petrol, ki vsako četrtletje izda Petrol Klub katalog, spletna medijska agencija iPROM skrbi za celovito medijsko in tehnološko rešitev na področju oglaševanja v digitalnih medijih. Doseg ciljnih uporabnikov interneta zagotavljajo s programsko opremo za aplikativno povezavo digitalnih medijev s sistemom za posredovanje oglasnih sporočil v kombinaciji z naročnikovo spletno stranjo. Programska oprema iPROM Cloud v realnem času spremlja ključne parametre uspešnosti akcije in s posredovanjem oglasnih sporočil ciljnim uporabnikom optimizira sredstva, namenjena zakupu digitalnih medijev v realnem času.

Elementi akcije/projekta: Digitalne oglaševalske akcije v iPROMu sinhronizirano izvajajo v spletnih in mobilnih medijih, družabnih omrežjih in iskalnikih z različnimi oglasnimi formati. Klasične spletne oglase, tekstovne oglase, iPROM Banderolo, iPROM PagePeel ADTM, iPROM FlashScroll in mobilne oglase servirajo avtomatizirano (iPROM Ad Server) s ciljem doseganja maksimalne opaznosti znotraj ciljne skupine. Programska oprema na osnovi rezultatov preteklih oglaševalskih akcij Petrol Kluba na osnovi matematičnih algoritmov ugotavlja, komu in kdaj prikazovati oglase za najboljše rezultate.

Rezultati:
S prilagojeno tehnološko rešitvijo za izvedbo oglaševanja in zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih so v iPROMU za Petrol klub katalog v 24 mesecih na osnovi devetih izvedenih oglaševalskih akcij zvišali stopnjo direktne odzivnosti pri naprednih formatih za 160 %. Pri jesenski akciji je ta znašala 6,17 %. Število izpostavitev oglasa na ciljnega uporabnika je v povprečju dva pri naprednih oglasnih formatih, pri klasičnih oglasnih pa osem. 

Vodja projekta v agenciji: Miloš Suša
Vodja projekta pri naročniku: Janez Zupančič 

Avtor: iPROM
Naročnik: Petrol

Oceni