• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Jezeršek 360° ─ Srčne zgodbe odgovornosti

AV studio je za Jezeršek gostinstvo pripravil korprativni video, ki podjetje predstavlja kot odgovorno, inovativno in trajnostno naravnano.

Kratek opis akcije: Korporativni video je osrednji element sicer obširne in dolgoročne kampanje, ki se osredotoča na odgovorno delovanja podjetja Jezeršek. Z njim so želeli približati zgodbe prepoznavnih Jezerškovih izdelkov in storitev širši javnosti in ga pozicionirati kot vodilno blagovno znamko na področju gostinstva in organiziranja pogostitev v Sloveniji.

»V videu so posamezni izdelki in storitve povezani v celoto z nostalgičnim listanjem knjige.Luka Jezeršek, nosilec projekta, gledalca na ta način popelje preko serije čustvenih posnetkov mame Sonje, očeta Francija ter bratov Martina, Jureta in Roka, ki skupaj predstavljajo bistvo blagovne znamke Jezeršek,« so povedali v AV studiu.

Predstavnica naročnika: Katja Šturm

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja in tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Gašper Štern

Produkcijska hiša: SquareME

Režija: Jan Kok

DOP: Dominik Istenič

Avtor: AV studio
Naročnik: Jezeršek gostinstvo

Oceni