• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pihaj, veter improvizacije.

Publicis je tudi letos pripravil celostno grafično podobo festivala Jazz Camp Kranj. Tokrat je rdeča nit kreativne rešitve improvizacija.

Kratek opis akcije: Ali lahko ljudje pripravijo plakat k improvizaciji? S tem vprašanjem se je spopadla kreativna ekipa pri snovanju letošnje vizualne podobe festivala Jazz Kamp Kranj.Tako kot pri jazzovski glasbi vizualna podoba temelji na improvizaciji in inspiraciji. Po dnevih priprav in testiranj je plakat s pomočjo vetra in mimoidočih začel improvizirati v središču Ljubljane.

»Spodnji del, razrezan v obliki tipk, omogoča, da veter z njim improvizira tako kot jazzovski glasbeniki. Glede na jakost, smer in konsistenco upravlja s tipkami plakata in jih vsakič znova zaziblje v drugačnem ritmu. Ali kot bi dejal jazzovski glasbenik Miles Davis: »Improvizacija je navdih v živo« (»Improvisation is live inspiration«),« so povedali v agenciji.

Vizualna podoba je temeljila na veleplakatu, ki je omogočal najkreativnejšo uporabo medija, prilagojena pa je bila tudi za oglasno svetlobno vitrino, mestni plakat, tiskane oglase in festivalske materiale.  

Elementi akcije: plakat, oglasna svetlobna vitrina, tisk, družbena omrežja, festivalski materiali (majice, kuponi, letaki …)

Agencija: Publicis Slovenija

Predstavnik naročnika: Gregor Grašič (Gramus, d.o.o.)

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Petja Montanez, Blaž Žnidarec in Sara Kravanja

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalka: Lea Dežman

Pianistka: Lea Dežman

Priprava videa za družbena omrežja: Gaja Madzarevič in Robert Lupše

Produkcijska hiša: Kerozin

Avtor: Publicis One Slovenija
Naročnik: Jazz Kamp Kranj

Oceni