• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sreča ima novo obliko

Predstavitev nove aplikacije Loterije Slovenije spremlja tudi celostna akcija, ki jo jo ustvarila Luna\TBWA.

Kratek opis akcije:Zgodba temelji na vsem znanih simbolih, ki jih povezujemo s srečo. To so na primer štiriperesna detelja, podkev, gumb in krompir. Vendar pa jim ob bok postavlja srečo v novi obliki, ki jo ima lahko prav vsak vedno s seboj in pri roki. To je mobilni telefon z novo aplikacijo Loterije Slovenije, s katero lahko vsak milijone osvaja kjer koli.

Elementi akcije: televizijski oglas, tiskani mediji, radijski oglasi, spletni nastop, oprema prodajnih mest, ambientalne rešitve

Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Tatjana Hladnik Zupan in Aneta Bec

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodji projekta v agenciji: Nina Melink in Nace Tomc

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Strateginja: Maruša Hrovat

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec:Matic Kozinc

Spletni strateg; Jan Omahen

Spletni oblikovalec: Damijan Penič

Produkcijska hiša: Kinomotel

Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Loterija Slovenije

Oceni