• Facebook
  • Twitter
  • RSS

FerFud BBQ Tour

Tovornjaček Ferfud je s svojimi uličnimi grižljaji po »fer« ceni tudi potoval po slovenskih krajih. Tudi letos je akcija potekala v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Opis akcije: Četrto potovanje FerFud tovornjačka je potekalo od aprila do julija. Na turneji FerFud BBQ Tour so ljubitelje žara navduševale jedi, ki so jih skomponirali chefi slovenskih restavracij Hood Burger, Pop's Place, Sorbara Steak House in HillBilly's Smoke House.

Mojstri žara so iz kakovostnih sestavin iz Hoferjevih trgovin ustvarili 16 uspešnic. Najbolj odpeljana, dišeča, slastna in zadimljena turneja vseh časov se je sklenila 15. julija z velikim zaključnim dogodkom. Finale turneje je začinil ogled nogometnega finala.

FerFud BBQ Tour je na svojem popotovanju ponovno zbiral sredstva za otroke pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji in za dober namen zbrali več kot 6.500 evrov.

Elementi akcije: tovornjaček na dogodkih, družbena omrežja, lastno spletno mesto, odnosi z javnostmi, medijska partnerstva, interna komunikacija, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, televizijsko oglaševanje.

Predstavniki naročnika: Karmen Ravnikar, Matej Šauperl in Katja Bevc

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Vodja projekta v agenciji: Sandra Baran in Sanja Radić

Kreativni direktor:Zmago Žnidaršič

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Umetniški direktorji: Nenad Cizl, Gregor Čeferin in Matjaž Škufca

Oblikovalci: Gaja Madžarevič, Siniša Šafarić, Matjaž Škufca in Katja Gaspari Leben

Odnosi z javnostmi in družbeni mediji: Urška Jakša in Karmen Havliček (MSL)

Medijska agencija: Starcom in Iprom

Produkcijska hiša: SquareME

Fotograf: Primož Bregar

Trajanje akcije: april–julij 2018

Avtor: Saatchi&Saatchi Ljubljana
Naročnik: Hofer Slovenija

Oceni