• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Laško Malt. Zlatorogov pridni brat.

V agenciji Luna\TBWA so za Laško Malt pripravili komunikacijsko akcijo, v kateri duhovito izpostavljajo dejstvo, da gre za brezalkoholno pijačo z naravnimi sestavinami.

Opis akcije: Laško Malt, ječmenova pijača s sadnimi okusi brez alkohola, je na letošnjo tržno pot stopila v prenovljeni podobi in z novim znamčnim konceptom. Laško Malt namreč vstopa v znamčni ekosistem Laško, kar izražata tako nova podoba kot tudi komunikacijska akcija na velikih plakatih in v družbenih medijih. S sloganom »Laško Malt. Zlatorogov pridni brat.« so pritegnili pozornost in duhovito poudarili dejstvo, da gre pri Maltu za ječmenovo pijačo brez alkohola, ki vsebuje le naravne sestavine – tako kot vse iz Laškega.

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tisk, družbena omrežja, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Rok Nemec

Vodji projekta v agenciji: Urška Cerar in Saša Droftina

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Robert Lupše in Ivan Todorović

Spletni strateg: Jan Omahen

Medijska agencija: Media Publikum

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni