• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Union Experience

V Agenciji 101 so zasnovali oglaševalsko akcijo za »Union Experience«, ki združuje sprehod skozi muzej in proizvodnjo piva ter obisk Pivnice Union.

Opis akcije: »Če se za trenutek postavite v vlogo turista, kar v teh poletnih dneh verjetno ne bo težko, hitro ugotovite, da je pivo pogosto ultimativni cilj vsakovrstnih turističnih ogledov. Še več, pivo je celo nagrada za opravljeno delo, katerega rezultat so odkljukane obveznosti,« v Agenciji 101 pojasnjujejo izhodišče komunikacijske akcije »Union Experience«, ki so jo zasnovali za Pivovarno Laško Union. »Na srečo v Ljubljani obstaja turistična znamenitost, v kateri je pivo najpomembnejši razstavni eksponat in v kateri ni nalepke, da je konzumiranje pijače in hrane prepovedano. Union Experience!« dodajajo. Ta združuje raziskovanje pivovarske zgodovine in proizvodnje s pivsko osvežitvijo kar med ogledom. Turiste na to opozarjajo svetlobne vitrine na Slovenski cesti v Ljubljani in avtobus, ki z domiselnimi besedili naslavljajo prav to prednost.

Elementi akcije: zunanje in avtobusno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Rumen Ivanov Kolev in Nina Tomše

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopisci: Jure Korenč, Veronika Povž in Žan Rus

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Pivovarna Union Laško

Oceni