• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pivo in cvetje Laško

V agenciji Luna\TBWA so poskrbeli za komunikacijske aktivnosti ob 54. glasbenem festivalu Pivo in cvetje Laško, na katerem sta nastopila tudi finalista regijske komunikacijske kampanje »Laško Izziv«.

Opis akcije: Festival Pivo in cvetje Laško so napovedovali s serijo velikih plakatov in komunikacijo na družbenih omrežjih, vsebinsko pa je komunikacija temeljila na odgovornem odnosu do zabave. Plakati so namreč pozivali k veselju namesto veseljačenju, šank so zamenjali s pankom, prekrokana noč je postala prerokana noč, pitje pa se je spremenilo v petje. S tem so želeli poudariti odgovorno uživanje alkohola in spodbuditi obiskovalce, da se sproščeno prepustijo glasbenim užitkom, pravijo v agenciji Luna\TBWA.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje in družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Rok Nemec

Vodji projekta v agenciji: Saša Droftina in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Spletni strateg: Jan Omahen

Medijska agencija: Media Publikum

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni