Mastercard se v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavlja s »kuharsko« akcijo.
Kratek opis akcije: V glavni vlogi akcije je Jan Macarol, ki vsakogar spodbuja, da začne odkrivati svoje skrite strasti, jih pretvarjati v nekaj neprecenljivega in z majhnimi koraki spreminjati sebe, bližnje ali svet, v katerem živi. Projekt »Chefov vajenec« bo vse do jeseni družil dva različna značaja, in sicer Jana Macarola in kuharja Uroša Štefelina. V iskanju kuharskega znanja je namreč vloger svojega mentorja našel prav v chefu iz restavracije Vila Podvin.
V seriji spletnih video posnetkov bo chef razkrival lastnosti mojstrov in vajencu zastavljal naloge, ki mu bodo pomagale do potrebnih znanj in spretnosti. Le dobro opravljeni izzivi pa bodo Janu ob koncu akcije odprli vrata kuhinje priznanega chefa.
Elementi akcije: serija spletnih video posnetkov, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno mesto, članki v tisku in na spletu
Predstavniki naročnika: Aleš Petejan
Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Tekstopisca: Barbara Jošt in Jernej Vrečar
Umetniška direktorica: Damjana Sušnik
Produkcija: Primate in Jan Macarol
Producent: Miha Drnovšek
Režiser: Žiga Radulj in Jan Macarol
Grafični oblikovalec: Aleš Salokar
Avtor: Mayer McCann
Naročnik: Mastercard