• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Začnimo kuhati kot mojstri

Mastercard se v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavlja s »kuharsko« akcijo.

Kratek opis akcije: V glavni vlogi akcije je Jan Macarol, ki vsakogar spodbuja, da začne odkrivati svoje skrite strasti, jih pretvarjati v nekaj neprecenljivega in z majhnimi koraki spreminjati sebe, bližnje ali svet, v katerem živi. Projekt »Chefov vajenec« bo vse do jeseni družil dva različna značaja, in sicer Jana Macarola in kuharja Uroša Štefelina. V iskanju kuharskega znanja je namreč vloger svojega mentorja našel prav v chefu iz restavracije Vila Podvin.

V seriji spletnih video posnetkov bo chef razkrival lastnosti mojstrov in vajencu zastavljal naloge, ki mu bodo pomagale do potrebnih znanj in spretnosti. Le dobro opravljeni izzivi pa bodo Janu ob koncu akcije odprli vrata kuhinje priznanega chefa.

Elementi akcije: serija spletnih video posnetkov, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno mesto, članki v tisku in na spletu

Predstavniki naročnika: Aleš Petejan

Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Tekstopisca: Barbara Jošt in Jernej Vrečar

Umetniška direktorica: Damjana Sušnik

Produkcija: Primate in Jan Macarol

Producent: Miha Drnovšek

Režiser: Žiga Radulj in Jan Macarol

Grafični oblikovalec: Aleš Salokar

Avtor: Mayer McCann
Naročnik: Mastercard

Oceni