• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Manj besed, več akcije

Agencija 101 je za blagovno znamko energijskih pijač Shark ustvarila akcijo, ki motivira na malce drugačen način.

Kratek opis akcije: Ko je pred nami učenje ali delo, namesto da bi se lotili akcije in pregrizli izgovore, »visimo« na spletu in motivacijo iščemo v motivacijskih mislih in razsvetljenih gurujih. Ultimativno dejstvo: Ne manjka le energija, ampak predvsem motivacija! Ultimativna rešitev: Shark postane hipermotivator. Ultimativno sporočilo: motivacijske misli še ne motivirajo, pa četudi imajo besedo »motivacija« v svojem poimenovanju.

Zato z video vsebinami nagovori vse možne strategije, ki jih različni psihološki profili ljudi uporabljajo pri nedoseganju svojih ciljev in dolžnosti. In vsem na svoj način pove: Preveč je motivacijskih misli, ki ostajajo samo v mislih.

S sloganom »Manj besed, več akcije!« video vsebine motivirajo na spletni strani www.nedasemi.si,  YouTubu, Facebooku, pojavljajo pa se tudi kot komentar pod praznimi objubami politikov na Facebooku, ob izgovorov polnih medijskih člankih in pod jamrajočimi zapisi na Twitterju. Akcijo spremljajo tudi jumbo plakati s Sharkovo interpretacijo slavnih motivacijskih misli in promocije na prodajnih mestih.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajnih mestih, promocije

Naročnik: Tobačna Grosist

Agencija: Agencija 101

Predstavnik naročnika: Marko Markovič

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopisca: Jure Korenč in Žan Rus

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalec: Tadej Abram

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Medijski planer: Matjaž Marin

Programer: Leon Škrilec

Urednik družbenih omrežij: Hana Godina

Produkcijska hiša: JocoHud Prodakšn

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Tobačna Grosist

Oceni