• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V 123 dneh do boljšega počutja. 1, 2, 3, gremo!

Saatchi&Saatchi Ljubljana je za Hofer ustvaril vseslovensko družbeno odgovorno akcijo, ki poziva k (bolj) zdravemu načinu življenja.

Opis akcije: V lovu za vsakodnevnimi obveznostmi pogosto pozabimo na zanesljivega sopotnika, ki nam po najboljših močeh pomaga preskakovati ovire in premagovati izzive – svoje telo. Zato je HOFER zagnal vseslovensko družbeno odgovorno akcijo 1, 2, 3, GREMO!, s katero želi spremeniti naš odnos do telesa ter nas spodbuditi, da se v 123 dneh »zmigamo« do boljšega počutja.

Akcija poziva k aktivnejšemu življenju. V uvodnih 14 dneh akcije se je »zaobljubilo« že več kot 2000 podpornikov. Do boljšega počutja vam bo pomagal celostni program vadbe in prehrane, ustrezne opreme in motivacije.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, odnosi z javnostmi, medijska partnerstva, interni kanali, prodajna mesta, dogodki

Predstavniki naročnika: Karmen Ravnikar, Manca Kogej, Matej Šauperl

Agencija: Saatchi & Saatchi

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Direktorica projekta v agenciji: Sandra Baran

Asistentka direktorice projekta: Anja Bavčar

Kreativni direktor:Aleš Kočevar

Tekstopisci: Toni Tomašek, Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar in Klemen Bobnar

Umetniški direktorji: Nenad Cizl, Katja Gaspari Leben in Gregor Čeferin

Oblikovalci: Jasna Vejselović, Gaja Madžarevič in Matjaž Škufca

Strategija družbenih medijev: Petra Hočevar

Upravljanje družbenih medijev: Samanta Cimerman

Odnosi z javnostmi: Irena Pavčič, Tjaša Toni Skubic in Petra Črnivec

Medijska agencija: Starcom

Izvedba spletnega mesta:Spletna postaja

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Aleš Verbič

Direktor fotografije: Simon Pintar

Fotograf: Aljoša Rebolj

Trajanje akcije: junij-november 2018

Avtor: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Naročnik: Hofer

Avtor: Saatchi&Saatchi Ljubljana
Naročnik: Hofer Slovenija

Oceni