• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Naprej z naravo

Pristop je za Mlekarno Celeia ustvaril komunikacijsko akcijo za blagovno znamko Zelene doline, ki izraža poklon naravi.

Kratek opis akcije:Ustvarjalci akcije izhajajo iz dejstva, da je blagovna znamka Zelene Doline že več kot 30 let tesno povezana z naravo. Njen ponos so kakovostni izdelki iz slovenskega mleka, ki ne vsebujejo gensko spremenjenih organizmov. V novi komunikacijski akciji znamka ostaja zvesta svojemu poreklu in izročilu, obenem pa pogled usmerja naprej. Nova krovna zgodba pod osveženim sloganom Naprej z naravo je poklon in oda naravi, ki ostaja človekov zaveznik v vse bolj zahtevnem tempu in izzivih sodobnega vsakdana.

»Čeprav jo prevečkrat jemljemo za samoumevno, je narava neusahljiv in izjemen vir dobrega. Je tista, ki nam daje zavetje, nas bogati in nam vedno zagotavlja potrebno življenjsko energijo,« pojasnjujejo v Pristopu. V krovnem televizijskem oglasu akcije se prepleta intenzivnost vsakdana v urbanem okolju s sproščujočimi kontrasti v objemu pokrajine, v kateri domujejo Zelene Doline. V njem prepoznamo naravo kot najboljšo izbiro in spremljevalko zdravega življenjskega sloga.

Krovno zgodbo nadaljujejo svetlobne vitrine citylight in interaktivna oglasna mesta s 360° razgledom v naravo. »Tako lahko z virtualno bližnjico tudi urbani prebivalci sredi mestnega vrveža pobegnejo v pomirjujoč objem zelenih gozdov, hribov in dolin. K odkrivanju najlepših kotičkov slovenske dežele pa kampanja vabi tudi skozi spletno platformo zelenepoti.si, pri čemer pomagajo tudi izbrani vplivneži.«

Elementi akcije: televizijski oglas, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, spletna strani

Predstavnika naročnika: Dan Špendal in Jerneja Firšt

Agencija: Pristop

Direktorica projekta: Barbara Modic

Vodji projekta v agenciji: Barbara Drnovšek in Tamara Korat

Direktor strateškega načrtovanja: Davorin Milinovič

Kreativni direktor:Dominik Bagola 

Tekstopisca: Dominik Bagola in Eva Gjorek

Umetniška direktorica:Vida Igličar

Fotograf: Primož Korošec

Režiser: Sašo Podgoršek

Produkcijska hiša: Nora Production Group

Digitalna agencija: Renderspace

Vodji projekta v digitalni agenciji:Alja Nike Skrt in Sanja Likar

Digitalna strateginja:Olga Stojanovič

Programerja: Samo Fortuna in Marko Kovačevič Rudolf

Spletna urednica: Maša Stanič

Spletna oblikovalka:Metka Bačar

Medijska agencija: Pristop Media

Medijska načrtovalka:Nika Todorovski
Naročnik: Mlekarna Celeia

Trajanje akcije:junij 2018 – oktober 2018

Interaktivne svetlobne vitrine citylight

Avtor: Pristop
Naročnik: Mlekarna Celeia

Oceni