• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Triglav komplet

Futura je za Zavarovalnico Triglav pripravila oglaševalsko akcijo ob predstavitvi bonitetnega programa Triglav komplet.

Kratek opis akcije:  Triglav komplet je bonitetni program, ki nagrajuje zvestobo. Vanj lahko vključimo najpomembnejša in najbolj pogosta zavarovanja, ki jih imajo sklenjene stranke in njeni družinski člani. S tem Zavarovalnica Triglav daje strankam občutek varnosti in notranjega miru. Zato pa: »Lahko noč, skrbi.«

Elementi akcije: televizijski oglas, tiskani oglasi, plakati, svetlobne vitrine city light, spletni oglasi, vsebinski marketing

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak in Jaka Jauh

Agencija: Futura DDB

Direktorica naročnika v agenciji: Alenka Pulec Jurjevčič

Vodji projekta v agenciji: Urška Nučič

Kreativna direktorja in tekstopisca: Zoran Gabrijan in Jože Gerečnik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Blaž Topolinjak

Fotograf: Suzan Gabrijan

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: maj, junij 2018

Avtor: Futura DDB
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni