• Facebook
  • Twitter
  • RSS

HopIN – Nove priročne točke Petrola

Petrol je v mestnih središčih odprl priročne trgovine HopIN. Agencija AV studio je za novo blagovno znamko pripravila celostno komunikacijsko akcijo, ki izpostavlja ključne prednosti trgovin.

Kratek opis akcije:  Priročne točke HopIN v Ljubljani, Celju, Kranju in kmalu v Mariboru ponujajo različne prehrambne izdelke, izdelke za osebno nego in dom. Obisk lahko izkoristite tudi vplačilo loterije, plačevanje položnic, nakup vstopnic, športne stave in še kaj.

Prav lokacija v centru mesta in enostavnost nakupa sta bili navdih za kreativno zgodbo s sloganom »Pri roki, ko potrebujete takoj«, ki v motivih predstavlja akterje v situacijah, ko nujno potrebujejo izbran izdelek in svojo potrebo z lahkoto zadovoljijo s ponudbo HopIN trgovin.

Agencija IPPR pa je poskrbela za slavnostno otvoritev trgovine HopIN v Ljubljani na Slovenski cesti, kjer so povabljeni lahko preizkusili ponudbo in pokramljali s Petrolovimi športniki – Ano Drev, Žanom Koširjem in Žanom Kranjcem.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje (prikazne pasice), oglaševanje na avtobusih, letaki, zgibanke, aktivnosti na prodajnih mestih, pristajalna spletna stran

Vodja projekta v AV studiu: Dunja Bibianko Marovt

Vodji projekta v IPPR: Irena Pavčič in Petra Kregar

Predstavnik naročnika: Boštjan Uran, Janja Petrič in Jože Gostiša

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Oblikovalec: Gašper Štern

Tekstopiska: Mateja Kurež

Fotograf: Nik Jarh

Produkcijska hiša: AV studio

Naročnik: Petrol

 

Avtor: Av studio
Naročnik: Petrol

Oceni