• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Moje znamke zbiraj, med leti po Evropi izbiraj

Mercator je v sodelovanju z agencijo Arnoldvuga v okviru akcije »Moje znamke« pripravil nagradno igro »Moje znamke zbiraj, med leti po Evropi izbiraj«. V njenem okviru bodo podelili 500 letalskih vozovnic za 22 evropskih destinacij.

Kratek opis akcije: Mercatorjeva pobuda »Moje znamke« od lani izpostavlja vrhunske domače blagovne znamke, ki so jih za svoje vzeli mladi in stari. Izdelki so na prodajnih policah označeni z zeleno znamko Moje znamke. Akcijo so razširili z nagradno igro »Moje znamke zbiraj, med leti po Evropi izbiraj«, ki tokrat še dodatno opozarja nanje. V okviru akcije to poletje podarjajo 250 x 2 letalski vozovnici po 22 evropskih destinacijah ponudnika Adria Airways, ki jih bo Mercator podelil na treh dogodkih.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, radio, interni kanali, odnosi z javnostmi, prodajna mesta

Naročnik: Mercator

Agencija: Arnoldvuga

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Direktorica projekta: Nina Huremović

Kreativni direktor: Stojan Pelko

Tekstopiska: Katja Šircelj

Umetniški direktor: David Fartek

Mlajša oblikovalka: Krista Likar

Produkcijska hiša: Oblikovalnik

Medijska agencija: Nika Novak in Mateja Grlj Primc (Pristop Media)

Družbena omrežja: Jasna Portata in Ana Ivandič (Innovatif)

Avtor: Arnoldvuga
Naročnik: Mercator

Oceni