• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Triglav Megatrendi

Cilj akcije je prepričati čim več ljudi, naj kljub negativni percepciji investirajo v prihodnost oz. v nove sklade Triglav Megatrendi.

Kratek opis akcije: Cilj akcije je prepričati čim več ljudi, naj kljub negativni percepciji investirajo v prihodnost oz. v nove sklade Triglav Megatrendi. Agencija Formitas BBDO je za Triglav Skladje zasnovala komunikacijsko akcijo, ki temeljili na dejstvu, da nikoli ne smemo pristati na pesimizem, se sprijazniti s prepričanjem, da nekaj ni mogoče. Posamezniki so skozi zgodovino s svojimi dejanji dokazali, da je mogoče vse. Akcija sporoča, da so Triglav Megatrendi »pravo dejanje
v pravem trenutku, ki gleda v prihodnost.«

Elementi akcije: TV, internet, vloženka v dnevni tisk, revijalni oglasi, oprema prodajnih mest, zunanje oglaševanje

Medijska agencija: Formitas BBDO
Predstavnik naročnika: Mojca Ivanc in Laura Černigoj
Vodja projekta v agenciji: Peter Došen
Kreativni direktor: Ana Ivandič
Tekstopisec: Blaž Kocjančič
Art direktor: Blaž Ritmanič
Fotograf/ilustrator: Blaž Ritmanič
Produkcijska hiša: Luma Art VFX
Glasbena podlaga: A Kingdom Rises full 

Avtor: Triglav Skladi
Naročnik: Formitas BBDO

Oceni