• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Termalija - Kjer je družina prva

Imago Bold je za Terme Olimia poskrbel za strateško pozicioniranje wellnessa, vizualno identiteto Termalije in večjezično kampanjo.

Kratek opis akcije:Terme Olimia so nedavno odprle družinsko oazo za sproščanje v Sloveniji.  Z akcijo sporočajo, da so naši bližnji tisti, ki štejejo največ, predvsem pa prosti trenutki z njimi. Slogan »Kjer je družina prva« zato sporoča, da so Terme Olimia oaza za vse, ki želijo za hip pobegniti neusmeiljenemu tempu vsakdanjega življenja.

Elementi akcije: vizualna identiteta, plakati, »draži & razkrij« kampanja

Predstavnika naročnika: Vasja Čretnik in Tadeja Kosovel

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Asistentka vodje projektov: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopisca: Gregor Vuk in Ana Burazer

Strateginji: Dina Dretvić in Iva Boksić

Umetniška direktorica: Srečka Gmaz

Avtor: Imago Bold
Naročnik: Terme Olimia

Oceni